سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تامین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی
سرخط خبرها

پاسخ مثبت حماس به تلاش‌های مصر و قطر برای ادامه آتش‌بس موقت

  • کد خبر: ۱۹۶۶۰۳
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
پاسخ مثبت حماس به تلاش‌های مصر و قطر برای ادامه آتش‌بس موقت
جنبش حماس خبر داد که به تلاش‌های مصر و قطر که طی روز جاری برای تضمین ادامه توافق آتش‌بس موقت انجام شده بود،‌ پاسخ مثبت داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حماس شامگاه شنبه خبر داد که  به تلاش‌های مصر و قطر که طی روز جاری برای تضمین ادامه توافق آتش‌بس موقت انجام شده بود، پاسخ مثبت داده است.

حماس اضافه کرد که طرف‌های مصری و قطری پایبندی اشغالگران به تمامی شروطی که در توافق آمده را منتقل کردند.

پیشتر «ماجد بن محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر خبر داد که امشب ۳۹ نفر از غیر نظامیان فلسطینی در ازای ۱۳ اسیر صهیونیست، آزاد خواهند شد.

الانصاری همچنین گفت که ۷ نفر از افرادی که آزاد خواهند شد، تبعه خارجی هستند.

ساعتی پیش بود که گردان‌های القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- خبر داد که روند آزادسازی دومین گروه از اسرا را به تعویق انداخته است تا رژیم صهیونیستی به مفاد توافق پابیند شود.

القسام همچنین گفت که آزادی دومین گروه از اسرای صهیونیست، منوط به این است که رژیم صهیونیستی اجازه دهد کامیون‌های امدادرسانی وارد شمال نوار غزه شوند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز گذشته (به وقت محلی) اجرایی شده است.

بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم اسرائیل، صبح روز چهارشنبه، توافق آتش‌بس با میانجیگری دولت قطر و مصر را پذیرفت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->